sangria...det heter sangria, det är inte så svårt

Haaaajjjj!
Här sitter jag in the lägenhet och lyssnar på 80-talsmusik med pappa. Fast han ligger i sin säng. Sjukaste: jag sitter upp och någon annan ligger ner, när fan händer det? Vi har drivit runt här. Ätit mat, legat vid poolen, druckit vin, haft det bra. Idag drack jag en daiquiri i solen och kände mig som en drottning. Det var på riktigt en magisk stund. Vi har såklart hängt med Onna och Ann och igår åt vi på ett steakhouse och idag indiskts. Jag har inte varit hungrig alls, men det har varit nice ändå. Rubriken kommer från Ann, när jag visade upp min spanska och hon ville hävda sina kunskaper. Typ? Fan vet jag. Vi har skrattat åt olika töntar omkring oss (skottskan som gnällde på grönsakerna på restaurangen, svensken som pratade svenska med en random personal på hotellet som om de förstod...) och chillat oerhöert mycket. Jag har försökt skriva, men skriva kan jag tydligen inte. Jävla skitbokjävel. Och nu krampar min mage loss, om ni undrade, så jag borde nog hantera denna mindre kris. Min kropp hatar semester. Är superbränd och magontig och allmänt söndrig. Idag hade jag ångest också. Pappa stormade nu ut och ville att jag skulle höra hans youtuber. Han sjöng tydligen hela tiden. Inte pappa, alltså. Han sjunger sällan. Vet ni en grej? Förr stavade jag det cellan". som en cell. lol. nu går jag hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0