I painted my toenails for you, I did it just the other day

Rubriklåt: Satelite med Lena, för jag valde den på bokstavsbilleken. Bästa valet.
 
Hej från u-hamn! Här spelas det kort och äts märklig ingefärsost. Jag gör just nu ingetdera, för jag bloggar och gillar ej ost. Klockan slår nu elva. Literally, för farmor har en klocka som dingdongar. Väldigt stressat när man inte kan sova kan jag berätta. Nu gaggar folk om madrasser, men jag inte bry, för jag och mamma ska sova i källaren där det finns riktiga sängar. Det bryr ni er nog inte om. Men ja, det var ju länge sen jag bloggade känns det som. Igår hände nemligen 0 grajor i mitt life. Skulle ha träffat skogis, men så blev det inte, så jag bara hade tråkigt i mitt hem. Spännande va.
 
Idag har vi åkt hit. Benjamin är med, så haddock är också med, vilket betyder: många hundar. Men nu sover allihop tror jag. Vi bokstavade och det blev randoms som juicy j ("för han gillar juice") och pistvakt. Alltid festligt. Vi lyssnade på podd, åt äppelmuffins och hade det bra, och sen kom vi fram. Här fick vi fisk med goood potatis och sen såg vi på spåret och spelade kanasta. Ej samtidigt. Alla suckar håglöst åt kortspelandet. Jag har verkligen inte energi att engagera mig. Jag vill sova i hundra år :( men det är ju inget nytt. Tänk så ba sov jag på nätterna istället? Det vore nåt. Anyway, nu är detta korta inlägg slut, ses imorgon eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0