Allt som fanns, nu är det nån annanstans

Rubriklåt:Stanna tiden med Linnea Henriksson, från veckans cirkelskiva och vi hörde den igår, sen att ha en så vårig låt när det fucking snöar ute är väl blasphemy men man kan inte få allt
 
Haj från maj och Henrik! Eller jag Henrik säger väl inte haj men hen sitter bredvid maj så det blev så nu. Vi lyssnar på musik och dräller och funderar på om vi borde ge oss ut i snön för att "det är bra att vara ute i luften" och "köpa nåt gott". Vi får se om vi orkar faktiskt göra det men det vore nog bra. Men igår kom, som tidigare nämnt, Skogiiiis hit! Kan ni ens förstå hallå! Hon var inte här så länge tyvärr och vi hade inte ens vin att bjuda henne på, vilket är homofobt samt bifobt, men vi hade det mysligt ändå. Stella gjorde sin eminenta jordärtskockssoppa och vi pratade om våra liv, Skogis och henrik fick träffas (fast de känner ju varandra på interwebs) och vi pratade om orimliga släktingar, oväntade graviditeter (ingen av oss obs!), dömmande vänner och en massa annat. Soppan var såklart jättegod och sen åt vi chokladpudding som man bör (Henrik trodde inte att hen gillade chokladpudding men det gjorde hen!) och då pratade vi en massa om Skogis ex och hur vidrigt allt var i det. Inte allt, men ja ni fattar eller inte inte vet väl jag. Så det blev långa samtal om missbruk och medberoende och gaslighting ovch sånt, även när Skogis (tyvärr) hade åkt. Jag och Henrik lyssnade då på kent för att hitta fler låtar jag skulle gilla (det gjorde vi!) och jag skrev ett ytterst motvilligt kapitel. Vi pratade då också om en massa deep shit mellan varven, som vi gör. Älskar Henrik så ni vet. Det blev sent och idag har vi sovit, lyssnat på musik och ätit basically. Jag åt en jätteläskig paj från ett annat märke :( men det gick att äta faktiskt! Stella har precis kommit hem från skolan och är en spillra, så jag ska trösta henne nu tror jag bestämt. Ses imorgon ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0