I don't see the moon tonight, I can't even feel the light

Rubriklåt: Feel the light med Peach Martine, en låt jag typ hade glömt men påmindes om idag
 
Haj från sängen! Här ligger jag i nya lakan och känner mig som 1 king. Nya lakan är the shit. Men mest är jag svinhype för jag läste precis att billie eilish ska släppa en lebblåt snart! Jag längtaaar! Så jag är glad, men jag kan också meddela att jag inte somnade efter blogginlägget igår. För det är klart jag inte gjorde. Så jag gick upp och hade en te-, risifrutti- och hängstund med Leo. Vi pratade om "singelvänner" (såna som försvinner när de har en partner) och absurda breakups och sånt, och sen lyckades jag somna thank fucking crist. Så vi sov länge såklart, men tog oss upp och jag försökte koka ägg. Det gick...sådär. Eller ja det gick, men det tog hundratusen år! Jag förståååår inte vad jag gjorde för fel :( höll seriöst på att bryta ihop. Men till slut fick vi äggmackor och sen var det tomtalk med Robert. Vi försökte förstå den här bokens jävligt märkliga agenda, men det gick verkligen inte. Seriöst, den spårar ur på så konstiga sätt! Den är typ en propagandabok för att bo på landet och aldrig någonsin söka vård eller interagera med samhället? Det är absurt! Så vi hade mycket att prata om så att säga och efter det läste jag och Stella ut vår bok och lagade middag. När vi åt såg vi en av våra favoritdokumentärer och blev upprörda, men det var kul att se den för första gången igen genom Leo. Love it. Och ja nu är det natt och jag ska sova som en bäb, hoppas jag i alla fall. Jag tog i trä så ni vet. Godnatt bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0