I love the way, I love the way, I love the way you hurt me baby

Rubriklåt: Irresistible med fall out boy och demi lovato, en banger vi hörde igår
 
Haj från maj och Linus! Eller han säger inte haj men han är här och gaggar om olika föreningsgrejer. Det är rimligt. Och jag ska blogga innan vi drar ut på äventyr och det ska bli om gårdagen (shocker). Då lagade vi fattiga riddare amamam! Men det är så sjukt, för både Stella och Henrik gör liksom actual pannkakssmet som de doppar brödet i? Jag tycker man ska doppa i ägg men okej! De var i alla fall jättejättegoda och jag åt ihjäl mig, vilket var bra för jag var supermegahungrig. Och efter lite musiklyssning och tramsande var det poddtime! Det var mitt längsta manus hittills och vi verkligen gick all out, men jag tror vi hade kul. Stella mordhotade folk vilket väl alltid är ett bra betyg tycker jag. Efter podden fångade jag och Henrik våra sista moments med mer musik, kladdkakerester (jag visste inte att vi hade dem och skreeeek) och samtal om språkinlärning, våld och en massa annat. Men sen skulle vi sova buuuuu, vilket vi lyckades med, och Henrik åkte iväg på morgonen ännu mer buuuuu. Men jag och Stella har sovit som stockajävlar och nu är som sagt Linus här, på tredje försöket! Nu blir det partyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0