Jag har en annan rytm

Rubriklåt: Okej med Annika Norlin, som verkligen passade det här hushållet igår...just listen to it
 
Haj från maj! Just i detta nu är jag ensam hemma, men både Stella och Henrik är på väg hem. Jag skulle också ha åkt till stan idag, men det blev inte så, vilket suger för nu mår jag bra och hade lätt kunnat åka lol. Aja, igår...mådde vi alla sämst som jag sa. Vi var så trötta och ledsna och små :( Men Stella var queen och gjorde paj! Den var a++ såklart och vi tittade på mush. Min favorit åkte ut :( Det var tyvärr på tiden men ändån. Sen blev mitt humör knappast bätre, för jag bänkade mig för researchdokumentär. Det här är mitt längsta manus någonsin och jag är redan stressad över längdne på avsnittet, och då har jag ändå valt bort en massa. Det kommer bli: En resa. Nu kom Stella och Henrik hem samtidigt, sjukaste jag sett! De var alltså på olika ställen. Anyway, efter lite dräll och babbel var det sovtime, eller...inte för mig då. Jag låg vaken, fick tråkigt, lyssnade på fördomspodden och drällde, och vid halv sex vaknade min stackars tjeja med magkatarr. Så vi gick upp, åt yoghurt och tyckte vansinnigt synd om oss själva. Jag lyckades somna vid halv sju, men Stella somnade inte om :( stackars liten! Och idag har inget hänt, jag har inte sovit men vilat och preppat inför podden. Det kommer bli en resa, det är ett som är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0