Jag kan ju inte hitta på nåt jag inte har hittat på än!

Haaaj från balkongsolen! Såhär, jag har knappt något att prata om och borde absolut vänta och göra ett bättre blogg ikväll, men jag kan inte låta bli att balkongblogga för det är så satans fint väder. Jag är lide stressad över hur vi ska få in diverse katter när vi ska åka om en liten stund men deeet är en senare fråga...om tio minuter typ men ändån. Det är värt att slola ju! Det blir dessutom kallare imorgon så man måste ju för fan passa på. Och vad har hänt sen sist..mest har jag och Stella läst i vår quick-bok. Vi fick många starka känslor och önskade livet ur diverse män, men den enda som faktiskt är död ville vi som vanligt återuppleva. Lasse (som inte ens heter lasse) borde alltid få leva! Vi kallar honom lasse för jag fick för mig att han hette det när jag inte kunde nånting om quick lol. Hannes heter han och han är the man. Eller var, men ja ni förstår. Nu kom Leo ut för att ta en liden cigg. Så ska man ha det. Men ja, något annat som har hänt är att Stella har lagat apelsinkyckling. Bästa nya rätten i år for sure, alla älskar den. Var det den Lilla var så skeptisk till? I så fall har hon fel. Vi åt denna med stor passion och sen prinsesstårterester för såna fick vi med oss. Vi fixade hemma och fick lite jävla ordning i köket och badrummet woooop, och idag har Stella varit i skolan och jobbat ihjäl sig igen. Jag och Leo har sovit, varit rasande och sen ätit lunch och diskuterat skriv. Då sa jag rubriken, nnär vi pratade om folk som planerar hela boken innan de börjar skriva. Det gååår ju inte för jag känner inte karaktärerna ens! Jag letade upp ett planeringsdokument för en bok jag inte skrev och där skrev jag tydligen "en riktig jävla smålandstös. lol man använder inte tös i småland." som karaktärbeskrivning. Rimligt osvosv. Fan nu måste vi snart gå! Jag vill vara i soooloen! Men ja det var dagens lilla hej från solmem, ses imorgon från inte-solmem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0