Jag vill tala om för hela världen att jag är kär i Ville

Rubriklåt: Ville med Jan Hammarlund, som vi hörde igår och jag och Stella sjöng varandras namn like the gays we are
 
Hej från supertrötta mem! Snart ska jag soooova men först blååååga. Och igår efter blogget var det pannkakstime! Vi lyssnade på riktiga bangers och tryckte i oss pannkakor från fucking himlen. "Oj vad många det blev!" sa Stella först. Sen...blev det inga över. Vi älskar pannkakor nämligen. Och ja vad hände mer på kvällen? Vi drällde väl tror jag? Och sen skulle vi sova, mennnn det fick inte jag. Sååå jag somnade lite innan 08 tror jag. Istället låg jag vaken och tänkte dåliga tankar, tittade på reddit och höll på. Och idag har inte mycket hänt heller. Jag har läst jättesorgliga kapitel till morgondagens tomtalk och blivit oväntat upprörd, Stella har bakat bullar (men hälften blev brända så nu är hon jätteledsen) och ja det har väl varit en vanlig söndag. Mamma och pappa har lite span på en stuga, kan jag nämna. De borde köpa den. Den verkar faktiskt lit så jag försöker peppa dem att inte vara så osäkra. "Hur mycket bidrar du med då?" frågade dem. En kram och tio kronor svarade jag. Rimligt. Just det nu kom jag på vad vi gjorde igårkväll, vi poddade! Det behövde ni väl inte veta men jag kom på det lol. Och det var nog allt tror jag? Nu ska jag duscha och sen sova som 1 bäb. Det här var ju peak ointressant inlägg, lyssna på jan hammarlund istället för att läsa min tråkiga blogg! Det är en order! Skoja det är det inte. Ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0