Love used to tingle, now it burns

Rubriklåt: Running med Maria Mena, bara...en deppig låt för jääää
 
Haj från wiplashvärlden! Igår bloggade jag för att jag mådde så bra, idag mår jag sääämst. I do try. Men vi tog oss ju iväg och skrev igår och det gick väl ganska bra. Jag kämpade mig igenom ett kapitel och skrev om sushi och katter och grejer. Vi kom hem och jag lagade kitza efter bästa förmåga. Jag försökte lägga på tomater och skinka och skit, vilket låter som ingenting men är jättejävlasvårt. Jag kämpade på och det blev gott, och på kvällen drällde jag väl antar jag? Och idag har jag jobbat med Lilla som vanligt. Hon traumatiserade mig som alltid, jag skrev skit (det sög) och det var en bra tid. Sen har dagen gått och jag har kramat min tjeja, mått dåligt och tittat på videor. Nu ska jag äta mer kräm. Jag åt kräm men jag behöver mer kräm för att inte vara ledsen tror jag. Egentligen behöver jag en jävla chokladtårta men det är väl för mycket att begära i det här jävla landet. Aja nu har jag blågat det var väl bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0