Mina barn är inga pannkakor

Halloj från Onnas soffa! Vi lyssnar på mord och snart blire partaj, men först ämnar jag blåga om mitt ganska så händelselösa liv. Igår vaknade jag sent och innan dess drömde jag att jag slog ihjäl folk för att de kallade mina kusiner för slampor... Hela drömmen gick ut på att jag skulle bli människa igen efter mordet och be om ursäkt till alla anhöriga osv. Sååå jag mådde obra igår så att säga. Det gjorde Stella också, men vi åt korv med bröd och tramsade. Hon läste kommentarer på receptsidor och de var orimliga, men rubriken var en jag hörde fel på. Jag är orimlig. Sen lyssnade jag på girl in reds nya skivaaaaaa och sov som en sten, och lyckades vakna idag vilket var 1 bedrift. Och idag har jag varit här och drällt, fått sooool i trädgården en stund (wiiiii!) och skrivit om jävligt dryga kompisar, och nu kommer Leo woho! Nu blire partay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0