Varför finns det inga kvoter för idioter?

Rubriklåt: Idioter med Markus Krunegård, som vi lyssnade på igår och alltså bra fråga
 
Haj från hemma! Här sitter jag och dräller, Henrik vilar och Stella värmer te till sitt fejs. Det är tryggt och nällt här men herrrregud vad trött jag är. Både jag och Henrik är spillror idag så kan det va. Men ja igår kom vi hem och Stella föll i säng för en marathon-nap, men jag hängde med Henrik och Leo. Vi åt olika matar och babblade om en massa trams, de rökte och allt var i sin ordning och tryggt. Så sjukt att komma hem och så var de här! <3 Jag vilade lite och på kvällen köpte vi maxmat amamam. Vi pratade då om vad man säger när man låter munnen glappa fritt och Henrik sa den alternativa rubriken "det är därför det lätt blir penishäst". ...det blir det inte bror that's just you. Men ja vi åt och lyssnade på mörd och babblade, och sen hade jag och Henrik peak umgänge med musik, trams och babbel. Det är verkligen så sjukt att umgås med Henrik för det är liksom...som att andas. Man bara säger vad man vill och gör vad man vill. Igår gick vi till exempel igenom alla drinkar vi kunde och Henrik fick gissa vad det var i dem. Det började med att hen frågade "är rom...gott?" och det var en svårbesvarad fråga så det ledde in på drinkar och grejer. Ändå mysligt. Och ja, idag är alla spillror och Leo har lämnat hemmet, men snart! Kommer! Fucking! Skogiiiiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0