You think it's weird when I get too excited, I think it's weird how you're so empty minded

Rubriklåt: Too much med girl in red, som vi har lyssnat massor på och saaaatan vad taggad jag är på skivan nästa vecka
 
Hej från en spillra av en människa! Vi är alla fucking vrak idag av oklara anledningar så det är inte lätt att vara vi. Men igår var mysligt och jag och Henrik släpade oss iväg till ica i snöstormen. Det är fucking kriminellt att det är snö i april och också att det ska bli varmt i helgen jag legit förståååår inte! Men vi köpte vikitga saker och var ändå ute en stund så vi kände oss som vinnare. Vi lyssnade på flashback och hade det bra, och på kvällen gjorde Henrik en eminent kladdkaka. Den var seriöst a+++ med extra mölkchoklad och allt! Amamamam! Vi åt denna och drack fancy äppelcider, jag researchade och det var väl okej att leva men alla var lite stressade och jävliga.
 
Idag vaknade vi ytterst motvilligt och jag jobbade med Lilla. Jag var väääldigt svårstartad, men till slut lyckades jag få ihop en bråk-text. Vi skrattade jättemycket åt att Stella sa "bög" och Henrik direkt sa "vad sa du?" som om hen svarade på tilltal. Det var inte så men det lät så och vi var underhållna. Lilla kämpade med teknik och döpte om sina kollegor till alla möjliga namn, och efter jobbet och en läskig fryspizza hade jag och Robert tomtalk. Vi försökte förstå författarens beslut (det gick inte!), jag skapade en konspiration och mest bävade vi inför de nästa kapitlen vi ska läsa. Det kommer bli bäckmörkt. Jag olängtar. Och nu är det nog fan dags att skärpa sig och få lite ordning i det jävla köket tror jag bestämt. När ska vi vakna idag egentligen? Aldrig verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0