Berätta om dina andra trauman, ditt första är ju att du heter Ragnhild

Haj från Onnas soffa! Det är så jävla kallt här inne och jag är hungriiiig rip mig. Längtar till tidigt imorgon när jag ska få ägg och bacon amamam. Onna ska "äta en liten baconbit" stackars liten. Men ja, min dag började med att vi alla släpade oss upp och boendestödet kom. Det blev renare i lägenheten (det behövdes) och jag fick undan min enorma klädhög. Det var på tiden. Och sen jobbade jag med Lilla och jag skrev jättelångt och bra tror jag! Mina bebbar fick äta kanelbullar och prata om seriösa grejer för det var väl dags. Lilla kämpade med diktat som vanligt och jag hjälpte henne med geografi för jag är en bro. Mycket bra jobbpass osv.
 
Sen åkte jag hit och hade det bra som alltid. Uni stekte pannkakor (jag är en pannkaksqueen japp) och vi åt dem och pratade om vilka vi minst ville vara i twilight (Jasper var ett bra förslag), Björn Rosenström-bangers, artister vi hatar och annat jox. Rubriken blev sagd av Uni när vi pratade om folk som hette just Ragnhild och jag skrattade jättemycket åt det. Sen lyssnade vi på poddar och drällde ett tag, och nu sover Onna sen ett par timmar tillbaka. Jag ska också sova nu, om hungern inte håller mig vaken. Hatar att sova hos andra just för det där med maten. Hemma vet jag i alla fall om det finns nåt jag kan äta. Så ja, det var allt för maj denna afton, ses imorgon när jag har jobbat ännu mer yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0