Ett folkmord som vi gärna minns och firar varje år

Rubriklåt: Gå förbi med jävlaranamma, för det är påsk motherfuckers
 
Haj från luftmadrassen! Här ligger jag och ska sova snart vilket jag nu ilustrerade med att gäspa jättestort. Nu blev jag distraherad för Stella traumatiserade mig med saker hon läste på interwebs. Det är det vi gör i den här relationen. Men ja, idag började jag med att sova jätttemycket. Sov hela natten, gick upp och åt ägg, sov till halv ett. Det var utmärkt. Sen drällde jag ett tag och sen kom min tjeja wiii! Vi gosade och lyssnade på ett mörd och sen kom team Osby. Stella hade somnade när de kom och jag var tvungen att väcka henne så hon kunde gå ut och släppa in dem, väl kämpat. Vi fikade och pratade om hur man svarar konstiga människor (alternativ rubrik: "nu ska jag gå in och korsfästa min bror"), Stefan Sundström, "en man från mitt förflutna" och facebookdrama, så allt var som det skulle. Vi lyssnade såklart på påskskivan, åt middag och pratade om familjer, hur vi ska lösa olika events som ska hända i våra lives och ja allt möjligt. Vi åt tårta, mamma fick slag för att vi hade råkat hitta de fancy vinglasen (de gick inte sönder obs) och efter lite mer trams åkte de hem. Då läste jag en messengerkonversation som jag hade 0 minne av och vi har väl drällt, och nu ska vi sooovaaaaa. Jag är taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0