Ge mig lite tid att ta igen för alla mina drömmar

Rubriklåt: Alla mina drömmar med Alice B, en underrated liten sång fast alla hennes låtar är underrated aja
 
Haj från sängen! Här ligger jag och ska snart sova fast först blogga såklaaaart. Och detta har hänt sen sist:
-Vi har träffat Stellas mor och ätit på brödernas som man bör. Det var folk där, sjukt. Aldrig hänt.
-Vi fick påskägg av henne <3 bästa!
-Jag hade en livskris för typ halva kapitlet jag skrev i måndags försvann! Men mamma hjälpte mig hitta konceptet versionshistorik och nu är det räddaaat! Sjukaste att det gick!
-Jag har skrivjobbat med Lilla som vanligt och det blev en bildlektion. Det blev otroligt cringe men ibland är det cringe.
-Leo är borta nu ett tag så jag och Stella har haft maximalt gos för oss själva. Ätit från kycklingstället tm, tramsat och hållit på.
-Stella har kämpat med jättetaskigt plugg. Hon har varit jätteduktig faktsikt!
-Jag har lyssnat på en massa snedtänkt out of nowhere och det är så mysligt. Jag vill vara med där! Det är min rätt tycker jag!
-Det är mest det som har hänt, tror jag. Så det kanske är dags att sova ja kanske eventuellt. Godnatt från mitt ganska tråkiga liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0