I know that I am over you, at last I know what I should do

Rubriklåt: Undo med Sanna Nilsen, otrolig jävla låt trots att texten suger men ja den sjöngs i mello for a hot second och vi såg det igår
 
Haj från tåget! Vi har passerat Skövde nu och jobbar oss mot heeeeemma. Jag längtar hem för jag är så vansinnigt trött och vill bara duscha och slänga mig i min säng. Vill bara sova och vila i ett dygn goddamn. Mennn igår träffade vi våra vänner! Först drällde vi i lobbyn på hotellet och jag skrev bok (yay) och sen tog vi oss mot Ellie. Hennes hem var som alltid det bästa stället att vara (alla borde få se det imo) och vi drack vatten ur fansy burkar och pratade och hade det bra, och poddade! Om det blev långt fast vi knappt hade nåt manus: Eh ja. Det blir 1 partaj för er på onsdag, ett traumapartaj såklart. Oj vad ni ska få höra ungdomar.
 
Sen åkte vi hem till Oliver, vi skulle ha gått ut på krogen men Ellie orkade inte pga livet så vi lät bli. Så vi åt pizza och såg mello från i lördags istället, peak liv. oliver satte på syntolkning helt utan att jag bett om det och för det är jag: Glad. Är så glad för Lilla att Jay Smith finns och alltså ursäkta han är bror till hon i smith and tell? Visste ni detta? Jag kan typ inte ta in det! Och sen blev jag genuint rörd av medleyt till Fredrik Kempe. När Sanna hade sjungit rubriklåten och började sjunga du och jag mot världen och gick och hämtade Fredrik för att sjunga att det kan bli du och jag mot världen här igen...nope. N o p e började nästan gråta. Jag är störd men Oliver förstod mig. Men ja vi hade det mysligt och hängde, pratade om våra sjuka familjer och sånt, och sen sov vi jättemycket såklart. Och idag har vi typ drällt och lyssnat på poddar och sen åkte vi till centralen, lyssnade på ett sinnessjukt mord (!!!), åt subway och satt på det här tåget. Och nu skriver Tilda hundra meddelanden till mig så jag ska attend to them, vi ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0