I wonder how many times you've had sex and I wonder who'll be next

Rubriklåt: I wonder med Rodriguez, från veckans cirkel-hopkok
 
Halloj från nattajäveln! Här ligger jag och är ett paket. Jag har mått så konstigt idaaaag det liksom trycker i mitt huvud hela tiden? Inte som actual huvudvärk, men liksom tryck? Har tänkt att det är utmattning men nope för får samma känsla när jag ligger ner så idk bro! Min mage har dock chillat idag. En annan fun fact om min kropp att jag har rivmärken på händerna och på sidan, typ vid höften, så jävla oklart! Händerna kan vara Ester, men sidan har jag ingen aning om. Ibland ba har jag rivmärken på olika ställen. Så eh ja, ni märker att jag är väldigt ointressant. Idag har inget hänt förutom att leif gw var med och gästdömde i sveriges mästerkock (jag skrev det riktiga namnet istället för mushmushmush what) och det var magiskt. Han är en sån jävla ikon hoppas ni vet det. Vi skrattade mycket åt klipp på när han roastar göran lamberts och därför var livet bra. Vi har annars mest drällt och jag har skrivit mitt manus och blivit så jävla arg över en jättetaskig kille i det. Lyssna på homohits på onsdag så får ni höra det det är 7kt. Men det enda jag annars har att berätta är: mina nycklar är hittade. Om de bara låg i ett annat hörn av väskan: Eh ja. Sök hjälp Emma. Jag kan också säga att Melissa Horn har släppt en ny låt och det är coolt. Jag var skeptisk typ genom hela men sen kingade hon till det ordentligt i slutet. As she should! Och det var allt, hoppas jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0