I'll put my hand upon your chest so you forget your engravings

Rubriklåt: Engravings med Ethan Bortnick, en absurt cool låt alltså pianot vill äta det med sked!
 
Haj från söndagen! Gertrude, vår fina lilla robotdammsugare, kämpar sig runt i lägenheten och Stella följer efter henne. Undrar om hon lyssnar på sin riktigt creepy bok samtidigt. Hon är i en ny quick-fas och i detta innebär tyvärr att läsa en bok av en riktigt creepy kvinna som typ tror att alla har utsätts för sexuella övergrepp när de var barn. Hon tror också att Quick actually talade sanning om sin sjuka barndom despite the fact att han nu säger att så inte var fallet. Hon ba japppp checks out att killen som var hög som 1 hus sa sanna saker och den nyktra ljuger. Tror jag det. Nu har Stella lämnat Gertrude åt sitt öde och fixade i köket istället. Det kan man inte för då fastnar hon på allehanda ställen och gör inget jobb. Jaha, nähä, det här var ju inget bra blogginlägg. Jag bara berättar vad Stella gör. Jag gör inget. Jag sitter i soffan och tittar på youtube och är hungrig fast jag redan har ätit lunch. Jävla skit. Igår hände inte så mycket heller, men till exempel köpte vi glass. Jag köpte half baked så jag var: lycklig. Leo kom också hem, både igår och exakt nu för hon kom hem medans jag skrev det lol. Så vi alla tre åt glass och var hype på livet, läste och lyssnade på mord och hade det bra. Vi har sen sovit och Leo har hängt med sin bror, och nu ska jag och Stella snart lämna hemmet i hela fem minuter. Vi ska gå till ica lol det är väldigt ambitiöst. Aja, detta var mest ett mellaninlägg om glass och Stellas förehavanden, vi ses imorgon för något kanske lite mer kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0