I've played the victim, I'm the one who let it burn, if you don't fuck up well then you never learn

Rubriklåt: Kids in love med pink och first aid kit, en fin låt som vi hörde i förmiddags
 
Haj från tröttaste memmen i världen! Jag ville sova för ett tag sen men jag var korkade och satte igång en 60-tvätt för några timmar sen. Och tyvärr tar 60-tvättar trehundratusen år så jag fick vänta till nu. Rude. Men ja, imorse vaknade jag av att Onna stekte bacon. Bra vakning indeed. Vi åt ägg och bacon (Onna kunde äta några små bitar bacon! fuck yeah!) och sen var det jobbdags. Jag skrev och det gick väl helt okej tycker jag, vi lyssnade på musik och allt var mysligt. Vi åt lunch (fläskkaré amamam) och pratade om att vi hatar "livsförespråkare" (som vi kallar folk som gillar livet) och sen drällde jag mest på eftermiddagen när jag hade skrivit klart. Vi lyssnade på podd och töntade oss, jag fick en marsglass (de är så gooooda what) och sen åkte jag hem. Men det objektivt konstigaste hände i bilen: Av oklar anledning la jag handen på insidan av dörren och kände nån slags klisterlapp. Och sen såg jag att det var fucking punktskrift på lappen! Det stod "Agnes" på den. Vem är Agnes? Varför har hon klistrat fast en namnlapp (inte i papper, utan typ klisterremsa) i en random taxibil? Chauffören visste inte alls vad jag menade, men kan vara så att han inte förstod heller. Det var absurt!
 
Anyway, väl hemma lyssnade vi på ett mord, åt ceasarsalladd, tittade på mushmushmush och hade det väl okej. Och nu ligger jag här och ska sova som en bäb. Det kommer bli himmelriket. Men jag är ändå sur för mina planer i helgen blev inställda så nu har jag en helt tom helg framför mig och helt tom nästa vecka (nästan). Får sån panik när jag vet att jag inte kan ta mig ut på ett tag. Nu kan jag ju fysiskt lämna huset, men vad ska jag göra själv? Inte som om jag kan gå på stan liksom lol. Och ja, detta var allt från min lilla dag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0