Kan jag bli född på toan?

Hej här ligger jag och mår obra. Kämpa kämpa. Det har gått två tråkiga dagar sen sist och under dem har följande hänt:
-Jag har spelat in min krönika hos panorama. De älskade hur jag läste och vi skrattade åt rubriken (Angie sa följd men vi alla hörde född) och att jag råkade säga att seende klipper sina naglar offentligt när jag läste min text. Det var inte det jag menade.
-Jag har mått så fruktansvärt dåligt. Varit så trött och yr och orkeslös blääää.
-Jag har tappat bort mina fucking nycklar igeeeen! Lyckligtvis var det inte de med den fina nyckelringen för de har Leo (av oklar anledning) men ändå! De är i lägenheten obs så ska kämpa imorgon med att hitta dem
-Min mage har kaosat loss. Har lärt mig vad halsbränna är after all these years. Kuuul va.
-Stella tvättade katten (mitt gosedjur) i tvättmaskinen! Hatbrott! Hon klarade sig men ändån
-Jag har försökt researcha och skriva men mest mått skit japp. Jag försöker.
-Vi ses imorgon, då mår jag bättre låtsas vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0