Lord put water in his wine glass, bring the man he used to be back

Rubriklåt: Water in his wine glass med Maddie & Tae, från veckans cirkelmix
 
Haj från sängen! Snart ska vi lämna hemmet och jag samlar kraft inför detta. Jag villll inte åka ivääääg men det är väl bra för mig att gö kanske. Men jag åkte iväg igår också faktiskt! Då åkte jag och Leo för att skrivfika på vårt espresso house. Så skare va! Vi köpte goda drycker och jag kom igång med ett riktigt bra skrivflow. Jag skrev jättetaskiga saker men också om bra hiphoplåtar så it works out. Vi åkte hem och det tog hundra år, men vi hann prata om tomteboda, trauman, hermesplattor, terapi och allt möjligt under tiden. Det är därför vi är bäst. Eller nä Stella är bäst för hon hade maten klar när vi kom hem hallå what a goddamn keeper! Det var svingod korvstråg! Och sen på kvällen tvättade jag och researchade och höll på, men det är så svåååårt att researcha om personer som inte pratar om sina privatliv. Sluta ha gränser för fan tänk på maj! Okej jag skojar men ni fattar hallå. Och idag har jag städat och hållit på, och sen var det Tom-snack med Robert. Vi pratade om att positiva saker ofta innehåller mat, hur färdtjänst borde funka och att jag inte kommer ihåg den här boken alls vilket förvånar Robert en del. Jag har inte läst den sen 2006 ursäkta maj liksom. Och nu måste jag gå upp och fixa mig så vi kan gå (=ta på mig bh och strumpor som en tönt), så ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0