Och du är gladast på jorden, fast inget är som det borde

Rubriklåt: Runaway bride med Klara & jag, en av förra årets bästa svenska låtar
 
Haj från soooolen! Obs jag är inte faktiskt i solen, jag är inomhus, men nyss satt jag ute i solen och kände värmen i håret och ansiktet och på bröstet. Värmen var på riktigt den var där! Kan ni ens förstå det? Because I sure can't! För liksom, igår när jag gick ut var det så kallt att jag höll på att dö. Seriöst jag hade tänkt "ah vad mysligt att gå ut i vårvintersolen!" men det blev "upp för backen i iskall motvind" istället. Ville dö. Men vi köpte viktiga saker och kom hem igen, och på kvällen bakade vi kakor och lyssnade på mörd. Det var: livet. Stella gjorde väl the lion share of the bakande men jag sa åt henne på skarpen att vi alla borde få hjälpa till hallå. Då fick jag knäcka ägg och Leo fick röra ihop smör och farre. Det luktade som himmelriket så jag tror att hon förstår varför farremackor är så jävla gott nu, iaf i teorin. Vi lyssnade på mörd och skrattade och tramsade, men jag och leo pratade också en massa om country och fängelser och annat jox. Det var ändå länge sen vi pratade mycket, vilket är weird eftersom vi bor ihop lol. Men kakorna blev jättegodaaaa! Stellas chokladkakor är det bästa som finns, de är så muka och tuggiga och chokladiga amamam. Bästa som finns. Och nu har jag vaknat, blivit förbannad (standard) och ätit lunch, och suttit i sooooolen woooop. Och nu är det dags att gå till blilen tror jag, fast det Ringer till Leo. Vem vill prata med henne? Säkert nån störig. Aja, det var allt från kakbakarmem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0