She's been a fixture as long as I've lived here, on the corner almost every night for the last six years

Rubriklåt: All of the women med Allison Russell, en av de bästa jävla låtarna
 
Haj från maj och mina störiga känslor! De springer runt i mig åt olika håll och kaosar loss men ska säga åt dem att skärpa sig snart. Get it together tönt-känslor! De ba ooookej kan vi väl. De är inte om nåt intressant for the record. Och jag ska berätta om mina dagar, och igår hade vi pancake dinner amamam! Vi lyssnade på Allison och hade många känslor för hon är absolut bäst av alla. Stella är också bäst som gör så goda pannkakor och det är bäst. Det var svingott. Vi lyssnade också på ett awesome mörd och skrattade mycket åt Elinors starka uttalanden, typ "sten ringde och bad honom sluta kasta dem!". Hon är bäst. Det är många som är bäst tydligen. Och idag har väldigt lite hänt, jag har mest drällt och skrivit med Tilda. Det är en sån period. Hoppas den blir lång för jag gillar Tilda-perioder. Hon är den fjärde i detta inlägget som är bäst. Och ja nu ska jag dricka te och sen sova, men imorgon ska jag lämna huset! Det behöver jag, och ni lol. Ni behöver ju iofs inte läsa min blåg men ni borde för annars är ni dåliga! Obs skoja. Godnatt hursomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0