So I start a revolution from my bed

Rubriklåt: Don't look back in anger med oasis, som vi vibeade till igår och också rubriken är fan me core
 
Haj från tåget! Jag sitter här och dräller och är trött som en jävla anka. De tog ju för fan en sovtimme ifrån mig! Jag behöver sovtimmen! Ska sova som en bebbe när jag kommer hem det ska ni ha jävligt klart för er. och igår åkte vi till Lilla! Stella körde dit som en king och vi lyssnade på quick-bok och var upprörda, och sen kom vi fram och där fick jag äppelöl amamam! Då är det våååår! Vi tramsade och gosade och sjöng, Stella blev otroligt hype över en ny låt och sen lagade Lilla otrolig souvlaki. Det var amamam och hon älskade att vi båda gillade maten men mest hype över maten var nog hon själv. Älskar när hon äter och blir helt lyrisk. Vi drack bubbel och skrattade jättemycket åt typ...djurläten, och sen poddade vi! Det blev en kortispodd, men vi hade mysligt och var morbida som man bör. Sen drack vi vin och päronsoda (i alla fall jag, och nej inte blandat) och lekte bästa låten, upprördes av att Lilla inte visste vem Lizzo är (hon bör skämmas!) och pratade om att peaka i högstadiet och sånt, och sen åkte vi hem. Det var så mysligt och liksom glatt att hänga, alla var glada och det var så tryggt! Nåt som inte är tryggt är att en ungjävel har tittat på nåt utan hörlurar exakt hela fucking resan så det dånar genom tåget. Twisted beteende av föräldrarna imo. Men ja vi är ändå hemma om typ två timmar och jag lääängtar! Och hemma väntar...Henriiik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0