Sten ringde och bad honom sluta kasta dem

Jaja jag vet att jag citerade detta i bloggen typ nyss men vi lyssnade på det mordet igår igen och det är fan rubrikvärdigt. Ingen annan verkar tycka det är kul men vem bryr sig. Och ja, ett litet blogg kanske behöver göras innan jag ska åka iväg imorgon. Detta har "hänt":
-Jag har stekt lax till en curry-grej. Det var mysligt och kul.
-Mitt favoritsystem är tillbaka på youtube! Wiiiii! De mår jättebra och har ett jobb och det är så sjukt! Och fint!
-Stella har tentapluggat och ska tenta som en king imorgon.
-Jag har börjat läsa Annika Norlins bok och alltså herrrregud rip mig forever. Så jävla fint och jävligt allting I love it.
-Jag skulle ha skrivit men det blev inget. Blä.
-Jag lyssnade på en mix från Robert med låtar om mord. Det var fan banger på banger.
-Jag måste verkligen sova nu jag ska upp vid sju. Jag kommer dö. Jag vill läsa istället och inte gå upp tidigt och bara somehow dyka upp i Lund. Tack. Så kommer det vara för er, för jag kommer blogga från Lund imorgon. Ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0