Våga trotsa evolutionen!

Haj från maj! Jag sitter i soffan och dräller och Leo pratar med sin syrra bredvid mig. Stella napar like a queen så allt är som det ska va. Och igår var en dag, mest en drälldag dock. Jag tittade på youtube, gosade med min tjeja och hade det väl bra, och sen lagade Stella lax-nudelwook. Det där är så att säga inte en korrekt stavning men fuck you. Då lyssnade vi på Grace Petries nya skiva och fick känslor som man bör, och sen pratade jag med Lilla och Team Osby som hängde. Anna sa rubriken och jag fick höra Lillas crazy tankar för hon var inte on her a game igår. Tur hon är så söt för smart är hon inte. Vi babblade på en stund (jag är avundsjuk för jag vill också hängaaaa) och sen poddade vi. Det blev extra tramsigt och förvirrat den här veckan, så det blir...kul för er. Kanske. Vi åt chips och läste lite sen, men vi var jättetrötta så vi gick och la oss och soooov. Och nu har Leo kommit hem och det är typ det som har hänt idag. Nu kom Jossan och la sig mellan oss. Hon petar på mig med sina tassisar. Jag älskar ihjäl henne faktiskt. Fast hon är extreeeemt hårig och vägrar bli borstad. Inte ens pappa får borsta henne det är sjukt. Aja, vi ses väl imorgon bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0