Vi låtsas att det regnar och det gör det nästan alltid till april så ingen kommer märka nånting

Rubriklåt: Tills jag somnar med Myra Granberg
 
Satan vilken ångest jag har hörni! Den är off the charts och jag hatar allt i hela världen! Typ i alla fall. Allt liksom låter och slår mig i ansiktet hela tiden. Måste sova nu men allt bara skriker. Normalt va. Och nej jag har inte lämnat huset idag heller nej. Jag sov till halv två (och drömde att jag gick från Stockholm till Norrköping helt själv utan hjälp what) och sen lyssnade jag på riktigt bra ny musik och var hype på livet. Så det började starkt. Men på kvällen mådde jag illa så jag kunde inte äta tacos med de andra utan fick äta senare som en töööönt. Vi poddade i alla fall och det blev bra, eller ja helt okej bra iaf. Mitt humör totalt tappade det sen och det trots att Stella gjorde midnattskladdkaka, vilket ju objektivt är det bästa som finns. Den blev sviiingod och jag älskade den, men mår ändå vidrigt. Ska på fest imorgon. Hur fan ska detta gå jag vill bara ligga stilla och bli klappad av min tjeja för fan. Snälla Emma sov nu för fan. Aja det kom bra musik idag åtminstone det kan ingen säga nåt om. Godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0