When he gets that call he's too far gone, can't get it together to sing one song

Rubriklåt: We cry med the script, som vi hörde idag och alltså underrated jam
 
Halloj från Lund och stora soffan! Här ligger jag och ska sova som en jävla stenajävel, men först blåga as one should. Jag sov typ tre timmar inatt som en jävla tönt, men släpade mig upp och iväg till tåget ändån. Ledsagningen funkade (hur sjukt att snälltåget har skaffat ledsagning ändå?) och på tåget läste jag konstant. Alllltså Annika Norlin är ett geni boken är så otrolig. Skulle kunna skriva typ hundra inlägg bara om tankar jag fick av den här boken lol. Men jag kom fram och fikade med mamma och pratade lite om vården och sånt, och sen kom Sara. Vi åt pyttipanna (pappa gjorde sitt bästa för att jag skulle kunna äta den och det gick...nästan) och det var kul att hänga lite med slarla. Hon är med i mammas kör nu så det var därför hon ploppade upp. Mest pratade vi om sommarstugor för det är tydligen en grej nu, vi får väl se om vi skaffar oss en rävås-stuga eller inte vem vet. Och ja, sen har jag skrivit ett ganska dåligt kapitel och varit en trött spillra, och nu ska jag sova. Godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0