I miss you, gentiana...

Gentiana. Den lilla tjejen på rowlingfanclub. Tolvåringen som kunde skriva hyvsade texter. Hon som var bara lite för intresserad av Sirius Black och var beroende av Ginny Ws texter. Shit..det var ju jag. I morse trodde jag att det bodde en häftig och sofistikerad rebell inuti mig. Men kanske bor där bara lilla missförstådda gentiana som skrev på kam och ingen kunde stava till. Så hon blev Gen. Från gentiana, eller nej. från ms smiley cho till gentiana till Gen till ingen alls. Hon övergav sig själv och blev hopelosthead. Och just nu känns det jävligt konstigt. Det kommer ha gott över imorgon men nu känner jag bara som gentiana. Det kan vara Axels fel, han tog upp det. Han är bra konstig han. För honom är jag nog fortfarande gentiana. Man kanske bara är så mycket sig själv som andra tycker att man är? Äsch, mitt huvud är för litet för de här tankarna...

Kommentarer
Postat av: anda/saaatan

anda, "förstår" inte detta inlägg...haha

2008-08-11 @ 14:56:56
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: RonjaR

Ja du Emma, ibland tänker man för mycket. Särskilt på loven.

2008-08-17 @ 09:50:13
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0