ska jag spy eller ska jag get over it?

Hannah sjunger för mig här och jag mår jättejätteilla. Uuuääärrrkkk, som jag alltid säger idag. Alltså, varför gungar jag när jag mår illa? Huuur smart är det? Nu kommer vi fram till att vi förstår varandra väldigt bra här. "tänk hur mycket av våra liv vi har missat!" är bara ett extempl på meningar jag säger som ingen annan fattar rätt. Eller kanske någon. Nu lyssnar vi på enrique iglesias och jag funderar på att mina stavfel inte ens ser ut som stavfel längre. Dessutom hteter det stavfel och inte stav fel, min särtalande vän Ingemar. Oj, nu blev jag hungrig fast jag illla mår och nej det extra ellet var ej meningen. Ellet hette min första mp3-spelare, för den hade en knapp som såg ut som ett punktskriftsell. Den såg även ut som en cocacola-flaska och alla tyckte den var skitcool. Jag storsaknar ellet asså! Oj, jag kanske borde säga nåt. Nu har detta uppdrag blivit gjort. Men lyssnar du på kent nu Hannah? Ja, hon gör. Hon pratar om Amina som vanligt och sjunger fint.:) varför vet ingen annan vad sångaren i kent heter? Det känns som om bara jag vet det i hela vida världen, eller järlden som jag sa nyss. Och jag gillar inte ens kent. Som nog alla vet (inte..?) så är det min stooora sooorg. Jag vill, vill, vill gilla kent. But I don´t och nu lyssnar hon på någon svensk brud. Som nu byttes ut och jag gäspar för säkert femtioelfte gången idag. Snart kommer det folk här. Oj, när kommer de egentligen? Om ett år eller så. Nu flummar mitt heroin sönder swift. Hon har energi för tre och nu pallar jag inte mer blåågning. Men uttala rätt ingemar! Pisk skaruha. Laroux dånar och nu ska jag avsluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0