monday...

Nu ska jag blogga, fast jag har inget Internet. Det är väldigt hemskt. Jaja, jag har varit i skolan och allt ihop.

Där började vi med spanska som var rätt tråkigt och sen ensemble där vi spelade afrikanska trummor. That was sorta hard, actually. Usch vad hemskt. Det var extremt svårt och deprimerande, men kul fakitkst. Sen blev det lunch där jag åt med några trevliga människor.
Jag: Jo, Halo, det finns faktiskt folk som pratar mer än du.
Halo: Hör alla, det finns en som är värre än mig!
Grabb: Oh, vem är det? Djävulen? Carola?

Sedan var det svenska där vi lekte en namnlek. Man skulle komma ihåg alla namn och egenskaper på alla innan, ja ni vet.
Karl-oskar: Vad hette du?
Halo: men kalla honom bara prettyboy!
k-o: prettyboy heter han och…(helt seriös)

Origninal: jag heter victor och är värdelös på namn.
Tatiana: u heter victor och du är namnlös.

Sen åkte jag till skrivargruppen och återsåg alla underbaringar, + en ny. Hon var ganska trevlig.:) har spenderat kvällen med min älskling och det har varit extremt bra. Nu ska jag sova, som det ser ut nu. Publicerar vid tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0