alla vill till himlen och åka limocin förstås

en ganska bra dag idag måste jag säga. den började med ett brutalt förkortat frukosttalk och ensemble där jag var dålig typ hälften av tiden och helt okay resten av tiden. tyckte iallafall jag. måste komma upp i världens mest nasty ton med bara trummor bakom mig. fml. (mitt eget fel ja jag vet).
 
sen hade vi projektarbete där jag och elin var ambitiösa, och sen åt jag med aron innan jag begav mig till jolanta. där var jag väldigt glad ("så här ska man inte vara hos sin psykolog va?") och vi pratade om allt möjligt (verkligen allt möjligt också). sen skrev jag listor, som ni ser, och sen var det skrivargrupp där vi skrev om de sju dvärgarna. av någon random anledning. men alla var fabulösa! speciellt de små! jag älskar dem!:D men ja det var väl det jag skulle säga idag antar jag. hejdå kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0