When I say shotgun, you say wedding

Hej bloggfolk och hejdå 2018! Det kommer en listjävel, men den är inte klar än så ni får den imorgon I suppose. Det blir kul för er. Men ja, jag och Hannah har det bra. Igår efter blogget lagade vi lite mat och drack vin och hade en liten mini-festkväll. Vi lyssnade på partylåtar från olika eror av våra liv, rökte / passivrökte på balkongen, tröttade ut jossan med hög musik (förlåt till henne) och skrattade mycket som vanligt. Och sjöng, såklart. Jag sa till slut att hon verkligen borde sjunga i ett indieband. Det borde hon! Fast inte idag för hennes röst är helt paj i princip. Det bevisade hon nu med att sjunga väldigt...icke-fint. Vi har tydligen brottom nu, märker jag, och hannah pratar om bilder på insta. usch mina naglar är straight-långa och nu lyssnar vi ju på hayley så det går ju inte! Men okej jag måste duscha, ville bara kika in och säga hej och hallå och framför allt hejdå till 2018. 2019 kommer bli bättre, så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0