I fear that to fall in love with you would be to fall from a great and gruesome height

Rubriklåt: Iowa med Dar Williams, för den hörde jag igår och den är vacker och lesbisk fast hon är straight men ändååå.
 
Hej från valborg-memma! Jag mår bra nu, thank god, för när jag vaknade idag var jag livrädd. Mardrömmar fucking suger. Men ja, i söndags efter blogget åkte jag ju till västris och Paulinas föräldrar för att fira henne! Vi åt risotto (jag har nog aldrig ätit det? hur har det inte hänt?) med typ bacon och päron, very weird, och det var så mysigt att komma dit. Hennes föräldrar är verkligen så snälla och de sa att jag får komma dit oavsett om Lilla ska dit eller inte. Bästa de <3 vi åt gino och pratade om dumma flyttanden och elchocker och sånt, och sen lyssnade jag, Lilla och Matte (ja vi kallar henne så) på musik och sjöng och pratade bebbespjåk. Vi sjöng till exempel cara mia fast med "Emma Cajolina", rimligt! Sen sov vi båda över där, fast jättedåligt sov vi. Men ändå.
 
Igår var det fölsedagen itself! Vi gick upp tidigt och åt frukost, Matte körde oss hem till Lilla och sen chillade vi hos henne tills hon åkte till skolan och jag åkte hem. Sen sov jag hela dagen igår, basically. Eller nä, men jag låg i sängen nästan hela dagen. Och twittrade och lyssnade på poddar och hade det väl bra. Och idag drömde jag ju hemskt, men tog mig upp och åkte till stan för att äta lunch med mamma. Vi åt på surf schack och pratade om mina gardiner och lampor, töntar, hur man tolkar sms och annat jag inte kommer ihåg. Och snart ska jag...till Lilla igen. Det är visst så jag jobbar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0