Blir vi kvar här kommer tiden bara gå, den går ändå

Rubriklåt: Växlande molnighet med Emil Jensen
 
Okej. Okej okej okej I'm doing it. Jag mår groteskt, alltså verkligen sämst på alla sätt, men let's get this over with. Om jag bloggar finns jag ju inte, har vi lärt oss under snart tolv år. Så, ja, i tisdags (tisdags. really.) hängde jag med lilla. Vi beställde sushi / lax och lyssnade på min svenska lista, kramades och pratade om...grejer säkert. Jag vet legit inte. Vi skrev dock en fin sång om min antidepp! Här är antidepp i lönneberga:
"Du kära lilla antidepp, jag glömde dig igen
nu pirrar det i händerna nu är det klipt igen
venlafaxin hoppfallera, venlafaxin hoppfaleraj
är bra att ha, hopp falleraj för stackars maj, hopp falleraj!
Min antidepp den glömmer jag när ingen säger till
så jag får ta den nästa dag fastän jag inte vill
venlafaxin..."
Fin va? Vi peppade upp oss lite och sen åkte vi in till stan, för att hänga på botulfs. Nyktra! Alltså, nyktra när vi kom dit. ej sen. Vi skålade, sjöng med till musiken (fast det oftast inte gick), hypade drops och...pratade engelska. lilla pratade engelska med maj! Hon är bäst! Vi tog sista bussen hem och föll i dvala. i en väldigt lång dvala.
 
Så vi sov bort onsdagen, men lyssnade också på country och hade det bra. Och när hon åkt åkte jag him för familjehäng. Vi planerade inför london-resan och åt soppa, och sen spelade vi spel! Vi hade hittat ett märkligt spel som jag inte orkar förklara, men som var rätt kul. Jag och Benjamin gissade "kammar" oavsett vad vi skulle gissa på (det fanns logik från början) och jag skrattade en massa, vilket jag så jävla mycket behövde. Skratt hjälper mot ångest, vem kunde jävla ana? Och sen var det torsdag, en annan dag jag sov bort, förutom när jag fixade nytt pass. Det var allt som hände då. Och idag har jag mått groteskt som sagt, men har varit himma och ätit drömtårta och tittat på humor-specials. Skratt, som sagt. Men nu är jag trött och utmattad och fan varför skrev jag precis två synonymer? Nu ska jag sova hoppas att jag överlever morgondagen den kommer bli lång. I'm scared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0