Det är bara fåniga ord, men det slår för er

Rubriklåt: Mitt hjärta är ett jordskred med Håkan Hellström, fast det är dig och inte er egentligen.
 
Haj haj jag är så trött att det gör ont :( men jag ska berätta för er om mitt life. Igår efter blogget tog jag mig ju in till stan, där jag träffade syster. Vi skulle hämta ut mitt pass, men jag hade glömt mitt gamla, sååå...nä. Vi gick och fikade i alla fall, so no time wasted osv. Vi pratade mycket om sjukvård, hur samhället ser ut (Syster blev: arg) (inte på mig), self help (vi höll med varandra, sjukt), yoga och allt sånt. Vi kollade på grejer på lagerhouse och sen åkte jag hem, vilade en liiiten stund och åkte till anna!
 
Det var ju äntligen dags för fullskaligt bebbe-mys igen! Så ja, Anna och Lilla umgicks, kramades, lyssnade på musik, försökte lära Anna att gilla Emil Jensen (det gick inte) och hade ett bäst life. vi åt tunnbrödrulle, peppade Lilla om framtiden <(haj till henne, det kommer lösa sig!), lyssnade på random människors spellistor, hade ont i diverse kroppsdelar och chillade allmänt. Det är så satans jävla tryggt att vara med mina bebbar! Jag åkte hem vid tolv och sov som en jävla stock, och nu ska jag iväg pray for my soul jag vill ju bara sova. Speciellt inte göra det jag ska göra idag. jag ääär neeeeervööös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0