Did I disappoint you, or leave a bad taste in your mouth?

rubriklåt: One med u2, med mary j blige, inte orignalet buuuu
 
Hej hej jag är så jääävla trött. Vill gå och lägga mig, men Stella är två timmar försenad så nu måste jag vänta på henne i hundra år. Miserabelt ändå. Men då kan jag ju blogga när jag väntar! Och igår hängde jag med Anna! Jag mötte henne i stan, efter att ha haft ett intensivt samtal om trafikbeslut i Lund på bussen (seriöst varför skäms folk för att jag pratar med främlingar? Varför gör inte ni det? Weirdos), och vi köpte snacks och sprit och sånt. Vi åkte hem till mig och projekt "kolla igenom ny version av bok" inleddes. Vi swishade igenom hela boken och sen, sen, skickade jag in möget till förlaget igen! Förstår ni hur jävla nervös jag är eller? Vill bara spy. Men det gjorde jag inte, utan vi chillade mer, lyssnade på massa musik (simple plan sjöngs med stark passion) och vi mobbade dudes och var skrattiga. Faaaannnn vad jag har saknat Anna! Senare på kvällen ringde vi Simon, Annas hälsingland-haff, och vi gaddade ihop oss mot anna och jag började direkt prata hälsingemål. Legit.
 
Vi åkte hem till henne för att sova, vilket kan låta lite konstigt, men vi ville inte sluta när sista bussen gick. Så vi tog en färdis, Anna åt mat och jag var så trött att jag knappt kunde sitta upp och sen sov jag som en jävla stock. Och när jag vaknade blev jag bjuden på frukost! Kokt ägg, rostade mackor och chai-te med massa extra kryddor i. Älskaaar! Jag åkte hem och chillade, lyssnade på en ny bra podd (amen stäng av då, heter den) och sen handlade jag med pappa. Han bestämde sig för att göra hamburgare, så jag följde med hem och åt det. Muuums. Och nu är jag här, skrattar massor åt podden och ska fortsätta vänta på Stella. Kom snart så jag får sovaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0