I wanna feel the sunshine shining down on me and you

Rubriklåt: Somebody like you med Keith Urban, en ultimat augustilåt som spelades igår och som är mycket viktig för folk säger att det är höst? Ni ska fan dö era jävla höstpratar...hmm, sorry, never mind.
 
Hej hej jag har tio minuter på mig! Det är väl standard, men ändå. Men jag ska prata om igår! Först sov jag som en bebbe, men sen åkte jag till Malmö på kvällen och träffade Lilla och Sam! Sam är tillbaka i Skåne! Vi sjöng trestämmigt som brukligt, kramades (no shit) och sen lagades det tacos. ...inte av mig. Lol. Men det var så gooottt! Ananass i tacos är...tydligen jättegott? Och majs! Och vitlökssås <3 japp jag pratar mest om mat just nu vadårå.
 
sen åt vi choklad och nachos med mer vitlökssås (döm inte min mat-besatthet!) och jag coh Lilla sjöng och töntade oss och Sam pratade med Siri som en tolvåring. Hen ändrade sitt smeknamn till hora och Siri sa då "du heter Sam, men du har bett mig att kalla dig för hora." Vi är små små barn men vi skrattade länge åt det. Sam suckade åt att vi var så systriga och agerade mamma till oss, Lilla var fett skillad och hörde att mel c var med i en låt som vi inte hade en aning om (!!) och livet var mysigt fast jag var ångig. Jag åkte hem vid tolv och låg uppe till nästan tre, för jag var pigg tydligen. Sen drömde jag att jag hade två flickvänner i olika länder (förlåt Stella? äsch du läser inte) och nu är jag här. taxin kommer nu på momangen så jag springer nu harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0