Jag vet att jag är hennes, fast jag knappt vet nånting

Rubriklåt: Jag vet med Hurula
 
Hej hej jag har massor av ångest just nu, men jag ska försöka vara en peppig person och berätta om min stelg! (ja, när stella är här en helg är det en stelg.) Jag tror att det görs bäst i listform, länge sen ju:
-När hon kom hit till sluuuut pratade vi om olika åsikter jag inte vet om jag har och sånt rimligt, och sen sov vi. Seriöst Stella kan sova genom allllt. Sjukt.
-Vi fikade hos mamma och pappa! De gillar henne! Mamma hade gjort sju sorters kakor (egentligen bara sex, men sen kom hon på att hon hade en sjunde i frysen) och vi kunde sitta ute till och med.
-Vi bingade eva och adam och åt chips i sängen. Så mysigt och fint, och jag hade aldrig sett det innan!
-Vi ville hitta en intervju om serien med Stefan Sundström, men hittade istället en intervju där han pratade om bakterier. Han är en valid man faktiskt
-Sen såg vi fucking åmål! Den finns tydligen på youtube! Det var det bästa ever <3
-Igår åkte hon hem efter en mysig frukost och jag låg mest i sängen. friskt va. japp jag är friiisk.
-Jag saknar henne och anser med bestämdhet att hon ska komma tillbakaaaa. :(
-Så, det här var inte jättespännande, men jag har haft det bra. Nu ska jag iväg. Wish me luck dammit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0