Och allt som du lämnade kvar var en halvfärdig mening i din blick

Rubriklåt: Vände och gick med abalone dotts, som tack vare Onna har fått fäste i mina skånevärldar
 
Hej från mig! Nu ska jag berätta för er om igår, och då hände två sjuka saker: 1. jag mådde bra hela dagen och 2. jag jobbade med min bok! Japp, jag tog fram möget igen och kikade för att sen kunna skicka den till förlaget igen. Jag trodde att det skulle bli ett jävla jobb, men nej! boken finns ju redan där! Den är bara i en annan ordning! Så jag fixade lite detaljer här och var, medan mamma hade ett bakningsryck. Älskar att jobba och ibland bli avbruten med "vill du ha en bit kanelkaka?" eller "det blev lite deg över, tur för dig". Livet ju. Och nu när jag har boken i en annan ordning kan jag...göra vad jag vill! Jag delade upp ett kapitel i två, bara sådär! Blown away. På kvällen läste mamma och kom med lite tankar, och sen lagade pappa lax. Så himla gott och ännu godare idag när jag åt den kall. Jag åt till och med sallad, sjukt! Jag åkte hem, pratade med Kitiara om föreningsblabb och sen har jag sovit. Så det här blev ett kort och gulligt litet inlägg, men jag tycker att ni borde vara glada, för jag är glad! Jag har varit glad i över 24 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0