What are feelings without emotions?

Rubriklåt: In for the kill med la roux, som jag lyssnade på igår och som gör mig all emotional <3
 
Hej från en mycket piggare Emma! (Hej team osby, ja jag hade förmodligen kunnat åka till er idag men det visste jag ju inte igår.) Jag chillar hemma, ska nog snart in till stan men nu svalkar jag mig mest vid fläkten. Så, igår mådde jag groteskt, men jag åkte him för att få i mig mat. Det gick sådär, så jag tvingade i mig lite mat och sen fick jag gå och lägga mig. Seriöst skärpning ångest-Emma. :( jag och mamma stramsade loss om körsånger och "nu har vintern verkligen ra!" (mamma kunde knappt gå av skratt och pappa var väldigt undrande) och sen åkte jag hem. Då började jag piggna till, och upptäckte att jag hade vin hemma! Ensamfylla it is!
 
Och så mysigt jag hade. Jag störde sommarbebbarna, jag och Kiti citerade låtar som för tio år sedan, jag twittrade med min nya bästis från brasilien, Gretinja skrev plötsligt och vi pratade en massa om skrivande ("det vore egoistiskt att hålla din hjärna för dig själv", sa hon, så orimligt gulligt) och livet var mysigt och somrigt och bara liiiite ångigt. Okej ganska ångigt men skiiit i det! Och idag har jag sovit, träffat syster lite snabbt (vi hann prata om hur vi lärde oss ordet narkoman när vi var sju år gamla...a story for another time! not on the internet!) och svarat på en miljard blindfrågor i pink room. Jättespännande och utmattande kan jag ju säga att detta var. Och nu ska jag "hänga en stund på kulturen", tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0