I'm a wild card, I'm a sweetheart, I've got a fever in my blood

Rubriklåt: Wild card från nashville, en märklig men festlig countrydänga
 
Haj haj! Jag är väl fortfarande i min tråkiga bubbla, men kan ändå blåga. Jag har ju mest sovit och chillat va, men också till exempel skrivit en countrylåt! sådär som man gör en vanlig mellandag tydligen. Den var väl inte jättepeppig, men en mysig liten sång. Jag har också städat med min mor! Så det är väl nästan rent här, I suppose. Och jag har bytt diskmaskin! Det är kanske lite weird, men Sara och Benjamin har en stor nu och då fick jag deras gamla bänkis. Den funkar dock inte här av någon tramsig anledning, så det får vi ordna imorgon. Gud vad mycket jag måste ordna imorgon god help me :( men det är nog bra att get my shit together och komma ut ur huset. men vänta var jag inte ute igår? Nä, nä det var jag inte. Jag bara åt asian express med mina föräldrar kom jag på. så, ja, jag är inte särskilt spännande. Men städning och countrylåtar är väl också spännande? Vi säger det, ses imorgon eller någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0