The window's open now and the winter settles in, we'll call it christmas when the adverts begin

Rubriklåt: The animals were gone med Damien Rice, en låt med jul i som inte är en jullåt!
 
God jul! Och god morgon! Det är typ lika rare att det är jul som att jag bloggar på morgonen lol. Och nu är det ju alltså julafton, och jag ska blåga. Igår ska jag blogga om, och då hängde jag med syster. Vi skulle ha ätit julpizza, men det fanns inte (ja det är en speciell pizza), så de åt thaimat och jag åt ingen mat för det blev fel med tiderna, och sen gick vi till deras lägis. Eller hus, då. Det var totalt kaos där, för de skulle bygga ihop möbler, men nu kan man gå genom hallen jäää. Benjamin byggde hylla och jag och Sara tittade på greveholm och rimmade på paket. Det blev ganska dåliga rim, tyvärr, men vi hade kul och alltså jag älskar greveholm! "det här är inget skreeeep", säger jag bara om det. Jag fick nudlar när jag blev hungrig och vi skrattade mycket åt kalendern och puns, och det är så mysigt i deras lägenhet! De har till exempel bekväma stolar, how about that? det vill jag också ha :( Och greveholm gav mig massa julstämning! Verkligen 0 saker ger mig så mycket julkänsla som när Astrid går runt och sjunger och slänger tänder i julmust och bakar och har sig. Och äntligen fick jag syntolkning! Jag har aldrig fattat hur det slutar...smart va? After all these years...
 
Men det är nog det som har hänt sen sist, och nu jävlar ska julen börja! Pray for my soul hoppas jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0