you should see me in a crooown

Rubriklåt: You should shee me in a crown med billie eilish, för onna tyckte det. Hon trodde också att hon pratade om pengar. det gör hon inte.
 
Haj nu är året typ slut! Vi sitter och lyssnar på laleh och Kiti ränner runt. hon letar efter sin telefon sååå ingen är förvånad. Igår letade hon efter sina airpods när de var i hennes bh. "Det låter som att de flyttar sig när jag rör mig!" smart va. Och Onna är här! Vi är helt kapitalt i osynk som vanligt, men vi hare härligt ändå. Nu skrek kiti på mig på skånska om att jag inte vill mata duvor. Såry men det är traukit! Men jag ska berätta nåt, till exempel att igår shoppade vi på emporia. Kiti köpte en fiiin kjol och vi kolapsade i fåtöljer. Det var typ det som hände där, tror jag? Jag var mest förvirrad där. Vi har också partajat och försökt läsa läkemedel med mindre framgång. Igår var vi också uppe jättttesent och babblade om föräldrar, hur söt onna är ("varför det?" "fråga dig själv! Om jag visste skulle jag vara lika söt!") och slangtermer för olika droger. Vi kunde den del, men det finns...måååånga. It's a thing tydligen. Vi har skrattat mycket och idag ska det bli nyårspartaj. exakt när jag skrev det smälldes ett fyrverkeri. rimligt ändå. snart kommer folk och vi ska äta trerätters och grejer och jag är stressad men vet att exakt alla kommer veta hur jobbigt det är för mig och vara snälla. Så nu ska jag sluta blogg-året. hejdå 2019! ha det bra ses aldrig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0