Har fixat mig i timmar utan plar

Rubriklåt: Vinglar runt med Little jinder, för den hörde jag nyss helt enkelt
 
Hej hej Kiti är här, hörni! Just nu provar hon sig intensivt igenom min garderob och sjunger med i låtarna. Hon är söt och väldigt glad, och snart kommer alla! Men igårkväll kom hon hit (till slut) och vi lyssnade på musik och argumenterade engagerat om texttolkningar, skämtade länge om syntolkning som blir till roast och var väldigt väldigt trötta. Jag hade dessutom massa ångest, så det var inte så festligt.
 
idag sov vi lagom massor (så säger man) och lyssnade på musik, rökte / passivrökte på balkongen och var jätteglada och sen åkte vi in till stan. Där köpte vi sånhär alkohol som man visst ska ha, virrade runt och sen gick vi i affärer. Det var så himla kuuuul! Okej, chilla Emma, men det var det på riktigt. Vi tittade på massa klänningar, jag provade en (utan kroppsångest!) och hade det så jävla bra. Och som jag sa så har hon tagit hälften av alla mina kläder, för nu har hon ju blivit smal den dära. Det kan man ju också va. Och nu kom Lillaaaaa! Livet är bässsst! Och nu ska jag sluta blogga, så hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0