I just write about what I should have done, I just sing what I wish I could have said

Rubriklåt: No heroine med Ani Di Franco
 
Haj från lillas säng! En ny bloggplats! Vi har serri bästa dagen. Eller okej det är natt nu men ni fattar! Men idag har jag också hunnit vara hos psykologen och pladdra oavbrutet om allt sjukt som har hänt mig. Det tar ju liksom aldrig slut! Världen bara glittrar fram <3 men ja, sen åkte jag till lilla och då lyssnade vi på skivan som rubriklåten kommer ifrån. Ungefär bästa beslutet. Vi åt maxmat, men de skickade med äcklig cola zero och äcklig dipp istället för min vitlöksdipp! Jag är kränkt! Medan vi lyssnade och åt kom vi fram till att det borde säljas ett gosedjur som hette memma, som man kunde mata med saker som memma gillar och som kunde göra memmiga saker. typ sjunga för en och så. Detta hade jag lovat att blogga om, kom jag på nu.
 
Sen jävlar var det dags att skriva låt! Om moooord! Vi lyssnade på ett avsnitt vad blir det för mord och skrev upp saker vi tänkte på, och sen skrev vi låååååt! Den blev så braaaaaaa! Vi jobbade oss fram till svåra toner och märkliga textval, var creepy som fan och bara...var kreativa! Iiiii! Och sen drack vi kaffe / te, åt chokladbollar som lilla hade bakat och lyssnade på musik. det var så myyyysigt! Eller är. Nu precis hamnade vi i ett spännande samtal om bdsm och feminism, och att jag faktiskt inte identifierar mig särskilt mycket med att vara feminist. Liksom, det är jag ju, och hoppas att alla andra är i princip. men det är inte min främsta grej eller vad man säger. Det var ibntressant i alla fall, och jag orkar inte ta bort b:et ur det ordet. nu kallade hon mig memma rävsås, den dumma bebben! Det får avsluta inlägget, för nu vill jag sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0