jag kunde inte sova en blund inatt för jag visste du var på väg

rubriklåt: beväpna dig med vingar med thåström
 
just i detta nu är stella på en buss till mig.
hon är i lund.
om max tio min är hon i mitt hem.
det här skulle kunna vara life altering
eller en besvikelse av hög jävla grad.
det vet vi inte än.
men jag ville bara säga att jag håller på att dö av nervositet
jag legit skakar okej
det är inte okej alls faktiskt
spotify tycker att jag ska lyssna på wedding song
tönt-lista, tycker jag
jag dör ju ändå!
så, nu måste jag springa på toa och panika där
jag ville bara att ni skulle vara med på tåget liksom
håll varenda jävla tumme och tå okej?
okej?
lova!
okej låtsas att ni har lovat nu
tack för lovandet!
hejdå hoppas detta går bra hörni

Kommentarer
Postat av: Shass

Alla mina tummar är blålila nu av allt tummande. Lycka till och ha så mysigt ni kan! <3

2019-06-08 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0