Det här är ingen kärlekssång

Rubriklåt: Nenene med Silvana Imam, en redigt härlig manshatarlåt som jag hörde igår
 
Hej från...inomhus! Sjuuukt! Men jag ska iväg snart så det är därför. Och det är lite kallare nu också så it tracks. Men vet ni vad igår var jag hos Skogis! Alltså hennes lägenhet är så sjukt fin. Den är enorm och så gammal och fin! Vi drack en "hej-drink" och sen åt vi korv med pommes, bästa grejen ju! Vi catchade up och pratade om folk som "byter liv" och lipper vänskaper och mina fantastiska reddit-historier. Hon reagerade perfekt på dem, alltså med stora nivåer äckel och chock.
 
Sen skulle vi färga mitt hår! Men vi hade inte tänkt så långt (vi=jag), så hon fick ha påsar på händerna ist för handskar och allt var mycket förvirrande. Men vi drack bubbel och jag blev lilahåriga igen så vem bry? Sen åt vi chokladpudding (!) och lyssnade på musik och pratade om att respektera sina grannar (I do not), nykläckta feminister som säger dumma saker, könsbehåring, roomies (jag fattar inte hur det funkar? Att bo med nån utan att liksom bo med hen? Jag sa liksom inte ens hej till Skogis roomie igår!) och mycket annat, och jag åkte hem vid 01. Det var riktigt drömigt! Sen sov jag hela dagen idag typ, så jag åkte inte till stan som jag hade tänkt, men jag ska him ikväll så det blir iaf kul. Ha det bra ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0