Don't compare the worst in them with the best in you

Rubriklåt: Samuel me Laleh, en annan supervårig låt
 
Haj haj från vårbloggen, idag med Lilla i! ...och en annoushka också, faktiskt. Många folk idag i blogget yay. De pratar om att man ska ringa sina föräldrar, men det vill inte jag, jag vill blogga! Och till exempel kan jag blåga om igår när jag var himma och åt biffar med mos. Jag älskar biffar med mos men det är ju inget nytt. Och jag och mamma tittade på en massa mentalist och alltså det var så spannend! Jag var helt upprörd över allt allt som hände :( det är en konstig serie det där. Jag vet verkligen inte vad jag bloggar om nu men eh hoppas det makar sense? De pratar nu om att lyssna på ekot, vilket är helt jävla absurt. Men ja, vad jag ska jag mer säga? Jo jag ska säga att det är Lukas fölsedag idag! Han fyller tretton år! Och han har blivit så mycket sämre :( Igår kunde han inte gå upp för yttertrappan. Nu gnäller jag om poddande och lilla om annat trams och jag avslutar nu för jag vill ha vin! Skål ungdomar ses vid annat tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0