För du har mig, och jag har dig, eller hur?

Rubriklåt: Mer för varandra med Estraden och Norlie & kkv
Kiti: Maybe so.
 
Hej hej nu har jag inte bloggat på ett år (två dagar) igennnn! Hemskt ju! Så, vad har hänt? Jo i söndags träffade jag Lilla at last! Och solen strålade och det var varmt och det betydde att det var dags! Vi skulle äntligen inviga vår vår/sommar-spellista! Och rubriklåten blev den allra första som kom upp på shuffle. Vi satte oss på balkongen, fångade sol, delade en cider och sjöng konstiga versioner av låtarna (såklart). Vi beställde maxmat och lyxshake (!) och sen drack vi lite vin och kramades och babblade och sjöng. Som en true fucking dröm! Och jag fick äntligen berätta en Harry Potter-saga för henne igen! Den här gången blev det om the department of mysteries och "när min pappa dog". Fast jag tror inte hon minns så mycket för hon hade nästan redan somnat då lol.
 
Igår vaknade vi och började dagen med påskmust, country och att ringa Onna. Jag saknar Onnaaaa! Vi pratade om singellivet de lever och hur sjukt det är att folk är ihop (det är sjukt!) och annat sånt festligt, och sen åkte Lilla hem. Och jag sov. I fem timmar. Woooops. Så igår var inte en dag, och knappt idag heller för då chillade jag mest. Har pratat med team osby och med min tjeja, och handlat, men det är typ det. Och inte mått särskilt bra och svurit över min jävla fot som aldrig blir bra. och seriöst om du börjar skrika nu zombie cow så orkar jag inte mer jag gör inte det fattar du? Förhoppningsvis var det nåt annat ljud och jag är bara paranoid. Liksom jag skämtar om honom men I am truly afraid of this man. Like a lot. Men eh ja vi ses och hörs och grajor hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0